poniedziałek, 24 czerwca 2013

czy bankami kierują kosmici?

Jejuśku bank do mnie napisał! po tym jak wojowałam z nimi o kartę bez pay passa co mi się nie udało bo przecież bank ma dokładnie w dupie co ja klientka od niego chcę i robi ze mnie króliczka doświadczalnego. Napisali mi wtedy że mogę sobie tą usługę wyłączyć, ale oni w pakiecie wyłączą mi możliwość płatności w niektórych miejscach (tam gdzie nie sklep nie łączy sie z bankiem w trakcie płacenia).
Jestem dinozaurem epoki bankowości. Wypisałam się z pko po tym jak złodzieje wystawili mi kartę o którą nie wnioskowałam i kazali za nią na dodatek zapłacić. Poszłam do innego banku - internetowego. Nawiasem mówiąc dość fascynującego w swoich działaniach. Ostatnio napisali do mnie ważną wiadomość - zmień danw swojego dowodu osobistego. Fakt - to są dane tej zielonej książeczki, a ja mam plastik już od 2007 roku i należałoby zmienic te dane. Pech chciał że sobie zapomniałam hasła na infolinię więc do nich nie zadzwonię poza tym z komórki sie na te ich zielone, czerwone czy inne numery zadzwonić nie da a jak się da to sorry nie za moją kasę "jeżeli chcesz zadzwonić do kibla wybierz 3, jeżeli chcesz zadzwonić do pomieszczenia na szczotki wybierz 4..." nie mam ochoty rozmawiać z piętnastoma konsultantami, z którymi i tak nic nie załatwię poza tym mnie wkurzą a przecież ja chora na nerwy jestem. Tak czy inaczek kliknęłam gdzie te dane sobie mam niby zmienić i co? "nie możesz wykonać tej czynności bo nie masz haseł smsowych" no i co z tego że nie mam? to jest moja sprawa co ja mam a co nie mam może nie mam telefonu komórkowego? czy jest jakiś ustawowy obowiązek posiadania telefonu komórkowego? mam takie papierowe hasła i wystarczy. No ale okazuje się że jednak nie. No to skoro oni wiedzą że nie mogę tej danej zmienić to po co mnie o to wzywają? pesel mi się nie zmienił. Może niech sobie mnie zapiszą po peselu skończą sie ich wszystkie problemy albo jeszcze lepiej po NIPie ale pech chciał że tego też nie pamiętam. 
Mam wrażenie że tu jakiś paragraf 22 wchodzi w grę. Chcę ale nie mogę a muszę bo bank mnie wzywea o to już kolejny raz... i dla własnego bezpieczeństwa powinnam. Ale bank nie chce bo ma mnie w dupie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz