piątek, 8 listopada 2013

dobra dobra zupa z łososia

Rewelacja chowder z łososia. Och moje kulinarne uczucia zostały pobudzone w ten weekendowy wieczór aż miło. Nawet zapomniałam zjeść do tego mój ulubiony żytni chleb tak mnie zafascynował... chowder z łososia.
Wiedziałam że to będzie dobre, ale że aż tak to nie wiedziałam. 
co potrzeba:
cebulę, 2 marchewki, 3 ziemniaki i białą część pora, trochę oliwy, 40dkg fileta z łososia bez skóry i dwie kostki warzywne, pieprz, sól i koperek a na to wszystko jogurt naturalny albo śmietanę 18%. 
Cebulę i por dusimy w garnku na oliwie, jak już się podduszą to wrzucamy drobno pokrojoną marchewkę, ziemniaki, 1,5l wody, dwie kostki warzywne i niech się gotuje. Jak już ziemniaki zmiękną wrzucamy grubo pokrojonego fileta z łososia i zagotowujemy, doprawiamy solą, pieprzem i śmietaną.  Et voila! podajemy z koperkiem.

Nie ukrywam że nie dietuję w piątki, ale jestem wierna zasadzie że każdy argument do zjedzenia dobrej ryby jest dobry. Przy okazji ostatnio po raz pierwszy filetowałam łososia. Jestem z siebie dumna. Bardzo. Chociaż koty resztkami nie pojadły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz