środa, 31 lipca 2013

Halo! czy można stąd zadzwonić na miasto? czyli paragraf 22 po nowemu...

Potrzebuję zadzwonić. Prosta sprawa zadzwonić do tesco żeby mi zmienili dane osobowe na mojej tescowej karcie. No w końcu gdzie tu problem? no problem jak zwykle tkwi w szczegółach. Zadzwonić mogę na darmową infolinię 800 i coś tam dalej. Chętnie bym zadzwoniła ale z komórki się nie da a z pracowego zablokowane. Byłam cwana i zaplanowałam że załatwię to na piśmie będąc w tesco wypełniłam druczek, uczynny pan ów druczek od razu zdeponował w odpowiednim koszu na śmieci (pewnikiem segregowane z opisem "makulatura"). Niemniej jednak ten pan chyba sobie oznaczył mnie jako klientka emocjonalnie niestabilna i przestał mi przysyłać boniki wogóle. Więc teraz poszukuję budki telefonicznej (które jak wiadomo od zaniku tpsy również zanikły) żeby zadzwonić bo się inaczej tego załatwić nie da. 
Szczęśliwie dane osobowe moje w banku po 6 latach udało mi się już zmienić aczkolwiek dla własnego dobrze pojętego zdrowia psychicznego nie sprawdzam czy juz bank tą zmianę poczynił czy tak jak tesco wziął moje dane osobwe i zdeponował w owym pudełku z opisem znamiennym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz