niedziela, 7 kwietnia 2013

lista ogrodowa

Robię listę. Idzie wiosna. Zaczynam lekko nie wiedzieć co mam zrobić bo zrobiła się tego dość poważna lista, już 10 punktów na ten tydzień a nie wiadomo co się jeszcze po drodze urodzi. A z drugiej strony cieszy mnie to. Cieszy mnie fakt że jak kiedyś (jeżeli) przyjdzie wiosna zaczną się prace ogrodowe, muszę kupić widły amerykańskie, będzie trzeba malować słupki i przęsła do domku dla drewna. A póki co wywaliłam jednego habazia co mu się przytrafił szkodnik a drugiego obcięłam aż do cebuli (bo to amarylis był, ale zdążył przekwitnąć więc mi nawet nie żal). 
No i dzisiaj widziałam w telewizorni jak jeden pan sadzi cebulowe w doniczkach i na dodatek zmusza je do rośnięcia. Jako że obraziłam się na moje narcyzy papillony które już od 3 miesięcy siedzą w doniczce i nic to postanowiłam podążyć za tym co ten pan powiedział. Więc wsadziłam je do gospodarczego podlałam i przykryłam doniczką. I czekam 2 tygodnie. I zobaczymy co się stanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz