wtorek, 13 sierpnia 2013

telewizja kłamie? już nie musi

Wyczytałam dzisiaj w wiadomościach że nikt nie chce oglądać "wielkiej czwórki" czyli TVP1, TVP2, TVN i Polsatu. I zaczęłam się śmiać. No bo ciekawe dlaczego. Udowadnianie oczywistości jest lekko zabawne ale włączyłam program telewizyjny i czytam program na dzień dzisiejszy
TVP1
 17.35 - 20.15 (z przerwą na pół odcinka Bolka i Lolka, wiadomości i reklamy) sport
20.15 pogoda
20.25 Nic do oclenia komedia francuska - akurat tej pozycji bardzo żałuję bo uwielbiam Dany Boona. Trudno nie posiadam telewizora a szczególnie sprawnego żeby to obejrzeć ale może dają na vod.
Po filmie dla odmiany sport i serial życie na gorąco. Ja się przepraszam tylko zapytam zlikwidowali Klan?

TVP2
16.55-18.00 powtórki zaśniedziałych kabarteów
18.00 panorama (przegląd wiadomości złych, fatalnych i jeszcze gorszych)
18.35 - 20.25 sport
20.25 - ciąg dalszy spleśniałych ze starości powtórek kabaretów
21.30 - thriller żona z internetu - na kilometr czuć nędzą

TVN
17.00-19.00 seriale odcinki 500 i 750
19.00 fakty sport i pogoda 
19.50 Uwaga czyli wywlekanie brudów potem W-11 czyli jeszcze trochę wywlekania i prania brudów
20.50 film sensacyjny okup (strzelają się hurra :/)

Polsat
17.40 Trudne sprawy (wywlekanie brudów)
18.50- 19.30 wydarzenia, sport, pogoda 
19.30 - świat według Kiepskich - totalnie bez komentarza bo tego kulturalni ludzie nie są w stanie nawet skomentować
20.05 thriller zamachowiec

Z czterech stacji telewizyjnych w porze największej oglądalności ja wybrałabym jedną francuską komedię a to tylko z tego powodu że lubię francuskie komedie. Dla fanatyków sportu też coś by się znalazło a dla całej reszty? 38 milionów potencjalnych telewidzów (w tym 2 miliony na emigracji zarobkowej) a tu nie ma co oglądać. Jeżeli to jest sposób na wzrost przyrostu naturalnego to obawiam się że od czasu wynalazku Guttenberga się nie sprawdza, ach zapomniałam z książkami też u nas krucho.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz