środa, 2 maja 2012

abonament...

Dziś w radio calusieńki czas podają żeby płacić abonament. Kiwam głową. No bo za co? za "misję" której nie ma? za kolejne odcinki szmirowatych seriali? za brak jakiejkolwiek oferty dla myślących ludzi? a może ja się mylę? może to ja mam problem bo telewizji nie oglądam bo uważam że tam nic nie ma ciekawego? w końcu wiadomo że jestem antysmoleńska, apolityczna, antyaferowa? Włączyłam sobie aż program telewizyjny. Biorę pod uwagę to co mogłabym oglądać ewentualnie czyli mniej więcej od godziny 16. No i proszę bardzo 16.05 ojciec Mateusz, 17 teleekspres, potem pogoda o coś dla mnie! trwa 10 minut. Potem 17.25 serial, 17.50 serial, 18.15 serial, 18.25 teleturniej, 19 wieczorynka, 19.30 awantury smoleńskie czyli wiadomości, 20.05 rozmowa z prezydentem, podpisał dzisiaj ustawę o orzełku na strojach reprezentacji, 20.20 serial, 21.15 wybieranie przeboju na euro 2012, 22.10 serial (nazywa sie piąty stadion i mam obawy ze to prezentacje stadionów na euro), 22.20 ogłoszenie składu reprezentacji na euro, 22.55 thriller inwacja rekinów. A potem trzeba isć spać. Biorąc pod uwagę że uczciwie przeczytałam co dzisiaj w pierwszym programie telewizyjnym to interesuje mnie z tego az 10 minut prognozy pogody. Na dwójce nie jest lepiej, wręcz gorzej, prognoza pogody trwa tylko 5 minut, mamy tu jeszcze komedię dla dzieci i kabarety, które akurat lubię bardzo wybiórczo wręcz oglądam tylko te z wyraźnego polecenia innych ludzi. Przeczytałam też program dla tvp polonia 17.55 mamy jakiś dokument the best of Maanam. Super! na 3 kanałach jeden program i dwie prognozy pogody! Gratuluję panom głębokiej wiary że przy takiej ofercie ktoś będzie zainteresowany płaceniem abonamentu! Szczerze wolałabym żeby można było zapłacić swoją dolę na konkretną stację radiową, tylko z radioodbiornikiem u mnie w domu jakoś krucho. A jak mam utrzymywać tą bandę cymbałów, którzy nie umieją mi zaoferować nic poza śmiercią Ryśka z klanu to jakoś nie mam ochoty. Bo jakoś wolałam zeby Rysiek żył, przynajmniej wtedy była szansa że jedną szmirę zdejmą z anteny z powodu niskiej oglądalności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz