wtorek, 8 stycznia 2013

skąd?

Skąd ojcowie wiedzą że w domach ich dzieci są pompy cyrkulacyjne do wody? albo skąd się dowiedzieć gdzie się podziały moje rachunki za prąd? skąd wiadomo czy odsetki od kredytu wzrosną czy spadną za pół roku?
domowe przedszkole.... no i tu zaczynają się schody...
Zgubiłam rachunki za prąd. W sumie nic szczególnego gdyby nie fakt, że wypadałoby je zapłacić. A ja nawet nie wiem komu, ile, za co i na jaki numer konta. Kompletnie nie mam na ten temat bladego pojęcia. I lekko błądzę jak kulawy we mgle.
Ale za to dzisiaj powiedziałam ojcu że w domu przydałaby mi się pompa cyrkulacyjna do wody a on pstryk wyciągnął mi jak królika z kapelusza wiadomość że ja a i owszem posiadam takową pompę tylko trzeba ją włączyć do prądu żeby zadziałała. I nagle, w jednej chwili, posunęłam się w postępie cywilizacyjnym o jakieś 10 lat. Szkoda tylko że mi prąd odłączą niedługo bo nie zapłaciłam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz