czwartek, 5 kwietnia 2012

jaki kraj tacy celebryci....

Mam ostatnio wrażenie że sie pomyliłam. Że zmysł wzroku i słuchu odmówiły mi posłuszeństwa. Mamy w tym kraju nowych celebrytów. Stanowczo ale to stanowczo wolałam Dodę i Nergala i akcję za dawaniem szpiku. Teraz jakoś przestało mi się podobać. Chociaż zaczyna mnie to wciagać jak magnes. Może nawet zacznę telewizję oglądać! od połowy stycznia mamy nowy serial nazywa sie "Lans rodziny W." i graja w nim... jeden dość znany były detektyw, jego dosć awangardowa narzeczona i dwoje bardzo młodych ludzi z problemami. Póki co mamy w serialu lokację produktów do farbowania włosów i lokację produktu "detektyw R". Mamy już w fabule porwanie, ukrycie zwłok, pogrzeb, ucieczkę, odnalezienie. Ciekawa jestem ile jeszcze będziemy czekać aż w końcu ktoś powie dość. I zakonczy cały ten cyrk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz