środa, 10 października 2012

Skąd mi się to wzięło...

Jak byłam jeszcze na studiach to pewnego pięknego dnia się rozchorowałam. Była paskudna pogoda a ja byłam w fatalnej formie i na dodatek nie miałam co czytać. Przeszłam się wiec po akademikowych znajomych z nadzieją że zamiłowanie do ksiazki jeszcze w ludziach nie umarło. Kolega pożyczył mi taki poradnik "obudź w sobie olbrzyma" Tony'ego Robbinsa. Ja nie czytuje poradników, ale z braku liter już mnie niemalże mdliło więc wzięłam i to. Następnego dnia kupiłam sobie własny poradnik. I tak juz mi zostało. W zasadzie teraz rzadko do tego zaglądam ale czasem robię jedno ćwiczenie porównuje moje życie przed 5 laty, teraz i marzę o tym jakie powinno być moje życie za 5 lat. Wymyślam jak będzie wyglądał mój typowy dzień. Dzisiaj po tym jak zrobiłam to ćwiczenie sama poprosiłam M żeby mi napisał jak będzie wyglądał jego/nasz dzień za 5 lat. Zadziwiające jak bardzo nasze dni są podobne. 
Wnikam coraz bardziej w świat pani Givemebackmyfivebucks. Zachwyca mnie jej konsekwencja. I stawianie sobie celów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz