środa, 14 listopada 2012

bzzz

Był kiedyś taki filmik na youtube o różnicach między budową mózgu kobiety i mężczyzny i mężczyzna ma taki nothing box a kobieta ma milion myśli, które tak latają i latają i robią bzzzzz. No i moje myśli tak robią bzzz. Powinnam mieć kartkę i spisywać to co muszę kupić. A na pierwszym miejscu mojej listy zakupów jest... krem do rąk! masakra co mi sie z rękami podziało. Moja piękna gładka skóra, sprawiająca wrażenie że nigdy w życiu nie chwyciłam sie żadnej roboty sparszywiała, zrobiła się szorstka i sucha i teraz wyglądam dla odmiany jakbym calusieńkie życie tylko szorowała wszystko przy pomocy bardzo ale to bardzo żrących środków.
No i bzzzz bzzzz latają te moje myśli a tu że patyczki do uszu się skończyły, że kremu do rąk nie ma że żarówki, że deska do krojenia nie przywieziona i że że że... milion że. I ja jedna. Już się gubię. I zimno jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz