sobota, 7 stycznia 2012

bez reklamy

Postanowiłam jednak sie przenieść, wiele sie nie zmieniło. Poza reklamą. Moje koleżanki przestaną być "gwiazdami onetu" a ja będę miała troche więcej prywatności i może serwis w tym miejscu jest jakiś bardziej przyjazny dla laików. 
A poza tym? no oczywiście. Zima. Ciemno. I nikt mnie nie kocha. Poza K oczywiście bo ona kocha mnie bez względu na to jakie głupoty w życiu wyrabiam, po tylu latach znajomości kocha sie już chyba tak po prostu. Za stałość, za wspomnienie wspólnych głupot i za to że zawsze można zadzwonić i powiedzieć "nikt mnie nie kocha".

1 komentarz:

  1. Dziękuję za adres :)
    wielu moich blogowych znajomych przeniosło się na blogspota z powodu gwiazdek i sobie chwali, więc na pewno jest to jakiś sposób. Obyś miała tu więcej spokoju. Sądzę, że dobrze mieć swoje bezstresowe miejsce w sieci. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń