sobota, 14 stycznia 2012

chuda szczapa z wielkim cycem

W zasadzie to miałam się nie interesować tematem 70 tysięcy trefnych implantów. Sama ich nie posiadam i poza sytuacjami szczególnymi jak mastektomia i abc (absolutny brak cycków) nie popieram, bo jakoś nie jestem wielką wielbicielką wszczepiania komukolwiek czegokolwiek w celach innych niż powrót do zdrowia a kompleksy na punkcie braku takiego czy innego elementu urody da się leczyć u psychoanalityka. Ale mnie dzisiaj coś uderzyło. Jeden z moich znajomych posłał mi porównanie modelki size plus z "normalną" modelką. I komentarz że ta pani size plus to ma rozmiar 12. No halo wydawało mi sie że size plus zaczyna sie od rozmiaru 16! A ta dwunastka to niewiele wieksza ode mnie jest i do rozmiaru size plus to jej jeszcze naprawdę strasznie daleko. Przerobiłam chyba każdą chudą możliwość na własnym ciele łącznie z size "0" tak pożądanym przez kobiety na całym świecie i szczerze mówiąc nie mam pojęcia czym sie tu zachwycać. Wystającymi żebrami? wystającą miednicą jak u więźnia obozu koncentracyjnego? Nieproporcjonalnie wielkimi kolanami w stosunku do kości nóg? Podobno kamera dodaje 10kg. Podobno. Nie zauważyłam. Natomiast przeglądając internet zauważam jakieś koszmarnie chude szczapy ubrane w piękne ciuchy za kupę forsy i nie rozumiem. Jak już wydajecie tą kupę forsy to dodadzą wam kawałek materiału a bedziecie dziewczyny dużo lepiej wyglądać z tymi kilkoma kilogramami wiecej. I nie trzeba będzie implantów. 
Mam rozmiar 8-10 zależnie od producenta i podejrzewam że Maire potwierdzi że jestem zbudowana dość proporcjonalnie i do swojego wzrostu i wagi. I mam problem, jak już się do jakiegoś ciucha mieszczę i byłoby z tym wszystko ok to jakoś zazwyczaj krawcy nie przewidzą miejsca na biust. To na cholere wam laski te wielkie implanty skoro nawet na normalnie zbudowane dziewczyny ciuchów się kupić nie da?
No dobra a w zasadzie to do czego zmierzam? jest taki amerykański rzeźbiarz. Adam Schultz. Wszystkim którzy maja wątpliwość co do tego że duże potrafi być naprawdę piękne polecam obejrzenie jego prac. Ja jestem zachwycona. A jak komuś jeszcze mało to polecam posłuchać i pooglądać Caro Emerald, jak ją widzę to mam ochotę isć jeść.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz